Koktajl z banana i mandarynki

Koktajl z banana i mandarynki fit propozycja na śniadanie. Po długim weekendzie gdzie lody były na porządku dziennym polecam przygotować odchudzający bananowy koktajl na śniadanie. Wszelakie koktajle to ostatnio moja specjalność. Można powiedzieć, że jestem królową koktajli 😉 Są błyskawiczne, zdrowe, bardzo pyszne. Przygotowuję je bez dodatku cukru, gdyż są z dodatkiem miodu lub na bazie słodkich bananów. Ten mleczny koktajl  jest świetną lekką, słodką przekąską dla osób lubiących łakocie, zaspokaja chęć na coś słodkiego, do tego nie jest zbyt kaloryczny. Wystarczą 2 minuty aby cieszyć się smakiem tego pysznego, zdrowego koktajlu. Koktajl bananowy dostarcza potasu, pomaga pozbyć się nadmiaru wody z organizmu, dostarcza cukrów aby organizm miał energię, a że koktajl jest gęsty powoduje też brak uczucia głodu.

Polecam też przygotować koktajl bananowy na napoju ryżowym lub mrożoną kawę bananową.
Koktajl z banana z mandarynkiSmoothie

Przepis na aksamitne i pożywne smoothie bananowo-mandarynkowe:

Składniki:
1 mandarynka
1 banan
2 łyżki kefiru
1 łyżka mielonego lnu

Przygotowanie: Mandarynkę kroimy na pół i wyciskamy sok, banana obieramy i kroimy na małe kawałki. Sok z mandarynki wlewamy do blendera, dodajemy banana, kefir i zmielone nasiona lnu. Wszystko dokładnie miksujemy blenderem. Gotowy koktajl przelewamy do szklanek. Podajemy od razu. 🙂

Koktajl mleczny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Print Friendly

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.